Para Para Para! Bitcoin Bitcoin Bitcoin!

Bitcoin bir para mı, yoksa safsata mı? Yine kendimi motive edip kripto paralar hakkında yazmak, çizmek , incelemek istedim ve bugün Bitcoin'i seçtim. Fiyatı değişen her şeyin teknik ve grafiksel analizi yapılabilir, buna Bitcoin de dahil. Geçtiğimiz hafta yaşanan kripto para katliamından sonra - Luna sağolsun- Bitcoin'in fiyatı 28k ve 30k seviyeleri arasında gitti geldi. Genel olarak nereye gider sorusuna gelince ise ben bu ekosistemde bir gelecek öngördüğüm için fiyatta bir artış bekliyorum. 

Teknik seviyelere bakarsak:

Çok önemli Destek: 26.546 USD

Çok önemli Direnç: 31.550 USD 

Çok önemli Direnç seviyesini aşarsa 34.680(30 günlük hareketli ortalama) ve 37.158 'e kadar bir yükseliş beklentim var.(Artış beklentim üzerine bunu yazıyorum)

60 günlük hareketli ortalama olan 38.919 seviyesi sonrasında ise 40k nihai hedefim gerçekleşir.

 Yukarıdaki senaryomu negatif etkileyebilecek durumlar:

  1. FED'in faiz artışlarına devam etmesi (Bunu arka arkaya her FED toplantısı sonrası yapıp yapmadığı önemli. Son zamanlarda enflasyon yüksek gelse bile bir durgunluk ihtimalinden söz ediliyor. Stagflasyon'da olabilir-enflasyon ve durgunluk- Bu durumda faiz artışına ara verebilir, Kripto varlıklardan çıkış durur.
  2. Regülasyonlardan bahsediliyor. Bu DeFi'ye (Decentralized Finance) aykırı bir durum olur, Kripto varlıkların çalışma prensibine ters, olumsuz etkilenir.
  3. Ne olduğu belirsiz ve arkasında ciddi bir finansal desteği olmayan Altcoin'lerde piyasada yaşanabilecek dalgalanmadan kaynaklı çöküşler.(Luna örneği)
Yukarıda bahsettiğim seviyeleri gösteren grafiği de ekliyorum:




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türkiyede Enflasyon'un Sebebi Nedir?

Havayolu Sektörü ve Turizm

ABD Doları ve Romanya Leyi'ne Bir Bakış